FAQS

All your baby essentials & products

1. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd? Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

We doen ons best om je bestellingen binnen 1 werkdag te verzenden. Voor de bezorgtijden zijn we volledig afhankelijk van PostNL. 95% van de post wordt na verzending de volgende dag bezorgd.


2. Mijn bestelling is verschoven, maar ik heb hem een dag later nog niet ontvangen.

Helaas hebben wij geen invloed op de levertijden van PostNL. Heb je de bestelling na een paar dagen nog niet thuis? Neem dan contact met ons op via e-mail info@hinature.nl. Het kan echter tot 8 dagen duren voordat PostNL de bestelling aflevert.


3. Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?

Bestellingen boven de 20 euro worden gratis verzonden binnen Nederland & België.


4. Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, je kunt je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retourneren. In deze periode kun je de bestelling onbeschadigd retourneren. Geef de retourzending altijd eerst per e-mail aan ons door, zodat we de retourzending snel kunnen verwerken. Je krijgt het aankoopbedrag binnen 14 werkdagen teruggestort.


5. Bestelling annuleren

Is je bestelling al afgerond en heb je al een bevestigingsmail van ons ontvangen en wil je je bestelling toch annuleren? Neem dan zo snel mogelijk (binnen 1 uur na bestelling) contact met ons op via info@hinature.nl en wij annuleren de bestelling voor je.


6. Zijn er kosten verbonden aan de retourzending?

Tenzij anders overeengekomen ( bijvoorbeeld in geval van gebreken ), zijn de kosten voor retourzending ( zogenaamde retourkosten ) voor eigen rekening.


7. Mijn bestelling is onvolledig of beschadigd, wat moet ik doen?

Neem contact op met de klantenservice en we proberen het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Als je een beschadigd artikel hebt ontvangen, stuur ons dan een foto en we sturen je zo snel mogelijk een vervangend artikel!